Hoe kan ik een vergaderruimte reserveren en wat zijn de annuleringsvoorwaarden?
Annuleringsvoorwaarden
* Indien na dit tijdstip de reservering wordt geannuleerd, worden de volgende tarieven in rekening gebracht:
– 0 % van de totale reserveringswaarde bij annulering meer dan 3 maanden voor de activiteitsdatum
– 15 % van de totale reserveringswaarde bij annulering meer dan 2 maanden voor de activiteitsdatum
– 35 % van de totale reserveringswaarde bij annulering meer dan 4 weken voor de activiteitsdatum
– 60 % van de totale reserveringswaarde bij annulering meer dan 14 dagen voor de activiteitsdatum
– 85 % van de totale reserveringswaarde bij annulering meer dan 7 dagen voor de activiteitsdatum
– 100% van de totale reserveringswaarde bij annulering binnen 7 dagen voor de activiteitsdatum
* Tot 24 uur voor aanvang van uw bijeenkomst kunt u tot maximaal 10% van het gereserveerde aantal personen kosteloos wijzigen. Mochten wij geen wijzigingen in aantallen ontvangen, dan zal minimaal het aantal gereserveerde personen aan u doorberekend worden.
Uniforme Voorwaarden Horeca
Op al onze reserveringen zijn de Uniforme Voorwaarden Horeca (U.V.H.) en onze voorwaarden van toepassing. Deze voorwaarden zijn bindend voor iedereen die van onze diensten gebruik maakt. Op punten waar de aangegane overeenkomst in conflict is met de Uniforme Voorwaarden Horeca, zal deze overeenkomst prevaleren. Op verzoek kunnen wij u een exemplaar toezenden.