- Wat zijn de beschikbare maten en capaciteiten van de vergaderruimtes?
Theehuis
- 52m2 tot 28 personen
Dennen
- 70m2 tot 40 personen
Horst
- 70m2 tot 40 personen
Dennenhorst
- 140m2 tot 80 personen
Benedenzaal
- 70m2 tot 40 personen
Cottage
- Tot 10 personen
- Welke voorzieningen en technische uitrusting zijn beschikbaar in de vergaderruimtes?
- Hoe kan ik een vergaderruimte reserveren en wat zijn de annuleringsvoorwaarden?
Annuleringsvoorwaarden
* Indien na dit tijdstip de reservering wordt geannuleerd, worden de volgende tarieven in rekening gebracht:
– 0 % van de totale reserveringswaarde bij annulering meer dan 3 maanden voor de activiteitsdatum
– 15 % van de totale reserveringswaarde bij annulering meer dan 2 maanden voor de activiteitsdatum
– 35 % van de totale reserveringswaarde bij annulering meer dan 4 weken voor de activiteitsdatum
– 60 % van de totale reserveringswaarde bij annulering meer dan 14 dagen voor de activiteitsdatum
– 85 % van de totale reserveringswaarde bij annulering meer dan 7 dagen voor de activiteitsdatum
– 100% van de totale reserveringswaarde bij annulering binnen 7 dagen voor de activiteitsdatum
* Tot 24 uur voor aanvang van uw bijeenkomst kunt u tot maximaal 10% van het gereserveerde aantal personen kosteloos wijzigen. Mochten wij geen wijzigingen in aantallen ontvangen, dan zal minimaal het aantal gereserveerde personen aan u doorberekend worden.
Uniforme Voorwaarden Horeca
Op al onze reserveringen zijn de Uniforme Voorwaarden Horeca (U.V.H.) en onze voorwaarden van toepassing. Deze voorwaarden zijn bindend voor iedereen die van onze diensten gebruik maakt. Op punten waar de aangegane overeenkomst in conflict is met de Uniforme Voorwaarden Horeca, zal deze overeenkomst prevaleren. Op verzoek kunnen wij u een exemplaar toezenden.
- Zijn er cateringopties beschikbaar bij het huren van een vergaderruimte?
Business lunch:
De lunch welke is inbegrepen in het vergaderarrangement wordt door middel van een uitgebreid lunchbuffet gepresenteerd.
Vervangende optie:
– 2-gangen warme lunch
– 3-gangen warme lunch
Diner:
Het diner welke is inbegrepen in het vergaderarrangement bestaat uit een 3-gangen diner welke door onze chef-kok wordt samengesteld. Het hoofdgerecht bevat een keuze uit vis/vlees/vegetarisch.Uitbreidingsmogelijkheden diner:
4-gangen diner meerprijs € 8,00 p.p.
5-gangen diner meerprijs € 13,50 p.p.
6-gangen diner meerprijs € 23,50 p.p.
Walking dinner* meerprijs € 16,50 p.p.
*Informeel genieten van heerlijke gerechten die met liefde door onze chef zijn samengesteld. Wij serveren 7-gangen met kleine gerechten welke worden ingeluid met een smakelijke amuse. Mogelijk vanaf 12 personen.
- Is er parkeergelegenheid beschikbaar bij de locatie?
Kosteloos, gratis parkeergelegenheid.
- Hoe is de bereikbaarheid van de vergaderruimtes met openbaar vervoer?
Treinstation Lunteren bevindt zich op twee minuten rijafstand van de Lunterse Boer.
- Zijn er overnachtingsmogelijkheden in de buurt van de vergaderruimtes?
In ons hotel is niet één kamer hetzelfde. Wij hebben hotelkamers met terras of balkon. Het hotel telt in totaal 18 hotelkamers.
Al onze 18 kamers bevinden zich in twee losse gebouwen naast ons restaurant. Hierdoor is er meer rust en heeft iedere kamer een balkon of terras met uitzicht op groen. Al onze kamers zijn tweepersoonskamers. In gebouw Taxus is het mogelijk om de bedden eventueel uit elkaar te zetten. Hier hebben wij 6 classic kamers met douche en 2 comfort kamers met bad. Alle kamers bevinden zich op de begane grond en hebben een eigen terras met een zitje voor twee. Ons tweede gebouw Larix bevindt zich achter Taxus en heeft onze junior suite, 5 deluxe kamers met bad en 4 comfort kamers met douche. Onze bedden in Larix hebben handgemaakte savoir matrassen gemaakt van lamswol, kasjmier, paardenhaar en meer natuurlijke materialen.
Voorovernachtingen
Speciaal voor deelnemers of trainers die gebruik maken van een van onze zalen bieden wij een speciaal tarief voor voorovernachtingen.
Meer hotelkamers
Wijzelf beschikken over 18 tweepersoons hotelkamers, maar werken regelmatig samen met lokale hotels als wij meer kamers nodig hebben. Wij kunnen hierbij ook onze shuttle service aanbieden om uw vergadergasten te vervoeren. De hotels waarmee wij samenwerken liggen binnen 5 minuten afstand per auto.
- Kunnen de vergaderruimtes aangepast worden voor speciale evenementen of bijeenkomsten?
Absoluut, elke bijeenkomst is maatwerk. Passend en persoonlijk advies.
- Welke maatregelen zijn er genomen met betrekking tot veiligheid en hygiëne?
- RI&E
- HCCP / Legionella