Top

Vergaderruimte huren

Vergaderen midden in het bos

Op zoek naar een vergaderlocatie in de natuur? Bij de Lunterse Boer vergader je letterlijk midden in het bos, aan de rand van het pittoreske dorp Lunteren, in een sfeervolle boerderij uit 1952. Een plek waar je de seizoenen écht beleeft, met wandelpaden die direct de natuur in leiden. Hier kom je om in alle rust en midden in het groen een effectieve en inspirerende bijeenkomst te organiseren. Al ruim 70 jaar zijn wij een begrip in de regio – en dat merk je aan alles.  

Een meeting afsluiten met onze business borrel of een kerstbijeenkomst of nieuwjaarsborrel organiseren? Bij de Lunterse Boer maken we er graag iets bijzonders van. Dit seizoen pakken we extra feestelijk uit met ons nieuwe, overdekte winterterras! Vraag onze nieuwe winterbrochure 2025/2026 aan via receptie@lunterseboer.nl en laat u inspireren door de mogelijkheden!

The Boardroom

Boslaan 87, 6741 KD Lunteren

Een warme en informele vergaderruimte met veel daglicht. Met de sfeervolle inrichting is deze ruimte uitermate geschikt voor trainingen, hei sessies en meer.

Faciliteiten 

  • +/-30 m2
    •⁠ ⁠Opstellingen: Boardroom
    •⁠ ⁠Tot +/- 8 deelnemers
    •⁠ ⁠Veel daglicht

Standaard inbegrepen: Onbeperkt koffie, thee, water, vruchtensap en een beamer

Het Theehuis 

Boslaan 87, 6741 KD Lunteren

Het Theehuis is een welbekende vergader- en diner ruimte aan ons restaurant en heeft een informelere sfeer. Deze zaal met veel daglicht heeft een naastgelegen terras dat via een glazen schuifdeur te bereiken is.

Faciliteiten

  • +/- 52 m2
  • Opstellingen: Theater, Bloktafel, Cabaret, School en Diner
  • Tot +/- 25 deelnemers
  • Aangelegen terras

Standaard inbegrepen: Onbeperkt koffie, thee, water, vruchtensap en een beamer

Dennen

Boslaan 87, 6741 KD Lunteren

Een mooie ruime vergaderzaal met veel daglicht en een deur naar buiten. Via de deur loopt u direct de lunterse bossen in om extra inspiratie op te doen.

Faciliteiten 

  • +/-70 m2
  • Opstellingen: Theater, U-vorm, Cabaret, School en Diner
  • Tot +/- 40 deelnemers
  • Veel daglicht

Standaard inbegrepen: Onbeperkt koffie, thee, water, vruchtensap en een beamer

Benedenzaal

Boslaan 87, 6741 KD Lunteren

Een ruime en informele zaal geschikt voor alle soorten bijeenkomsten. Met een mobiel scherm kan elke mogelijke opstelling gerealiseerd worden.

Faciliteiten

  • +/- 70 m2
  • Opstellingen: Theater, Bloktafel, Cabaret, School en Diner
  • Tot +/- 40 deelnemers
  • Sfeervolle verlichting

Standaard inbegrepen: Onbeperkt koffie, thee, water, vruchtensap en een beamer

Luxe Vergadercottage

Boslaan 87, 6741 KD Lunteren

Een prachtige villa voor bijeenkomsten in een ontspannen vergadersfeer. Deze unieke locatie is uiterst geschikt voor vergaderingen, workshops, trainingen, heisessesies en meer.

Faciliteiten

  • Complete vergadercottage
  • Opstellingen: Boardroom en Kring
  • Tot +/- 10 deelnemers
  • Privé parkeerplek

Standaard inbegrepen: Onbeperkt koffie, thee, water, vruchtensap en een beamer

Horst

Boslaan 87, 6741 KD Lunteren

De zaal Horst heeft dezelfde stijl als Dennen. Het verschil zit in de lay-out van de zaal. Bij zaal Dennen staat alles in de breedte opgesteld en bij Horst in de lengte.

Faciliteiten 

  • +/-70 m2
  • Opstellingen: Theater, U-vorm, Cabaret, School en Diner
  • Tot +/- 40 deelnemers
  • Veel daglicht

Standaard inbegrepen: Onbeperkt koffie, thee, water, vruchtensap en een beamer

Dennenhorst

Boslaan 87, 6741 KD Lunteren

De vergaderzalen Dennen & Horst kunnen gemakkelijk worden samengevoegd tot één grote zaal, Dennenhorst. Een ruime zaal met veel daglicht, uitstekende ruimte voor grotere groepen.

Faciliteiten 

  • +/- 140 m2
  • Opstellingen: Theater, U-vorm, Cabaret, School en Diner
  • Tot +/- 90 deelnemers
  • Veel daglicht

Standaard inbegrepen: Onbeperkt koffie, thee, water, vruchtensap en een beamer

Vergaderarrangementen 

Bij De Lunterse Boer zijn we erg flexibel in al onze vergadermogelijkheden. Staan uw wensen niet tussen de lijst, neem vooral even contact met ons op!

Vraag jouw op maat gemaakte arrangement aan.

Standaard inbegrepen:

Onbeperkt koffie, thee, mineraalwater

Verse vruchtensappen

Een break met gezonde lekkernij

Beamer met projectscherm

Onbeperkt gebruik van ons WIFI netwerk

Flipover met papier en stiften

Gebruik van trainerskoffer

Gratis parkeren

Extra opties:

Lunch en/of Diner

Overnachting in een van onze kamers

Stel uw vergadering samen

Offerte Opvragen

FAQ

  • Wat zijn de beschikbare maten en capaciteiten van de vergaderruimtes?

    Theehuis

    • 52m2 tot 28 personen

    Dennen

    • 70m2 tot 40 personen

    Horst

    • 70m2 tot 40 personen

    Dennenhorst

    • 140m2 tot 80 personen

    Benedenzaal

    • 70m2 tot 40 personen

    Cottage

    • Tot 10 personen
  • Welke voorzieningen en technische uitrusting zijn beschikbaar in de vergaderruimtes?
    • Onbeperkt koffie, thee, mineraalwater
    • Verse vruchtensappen
    • Een break met gezonde lekkernij
    • Beamer met projectscherm
    • Onbeperkt gebruik van ons WIFI netwerk
    • Flipover met papier en stiften
    • Airco
    • Gebruik van trainerskoffer
    • Gratis parkeren
  • Hoe kan ik een vergaderruimte reserveren en wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

    Annuleringsvoorwaarden

    * Indien na dit tijdstip de reservering wordt geannuleerd, worden de volgende tarieven in rekening gebracht:

    – 0 % van de totale reserveringswaarde bij annulering meer dan 3 maanden voor de activiteitsdatum

    – 15 % van de totale reserveringswaarde bij annulering meer dan 2 maanden voor de activiteitsdatum

    – 35 % van de totale reserveringswaarde bij annulering meer dan 4 weken voor de activiteitsdatum

    – 60 % van de totale reserveringswaarde bij annulering meer dan 14 dagen voor de activiteitsdatum

    – 85 % van de totale reserveringswaarde bij annulering meer dan 7 dagen voor de activiteitsdatum

    – 100% van de totale reserveringswaarde bij annulering binnen 7 dagen voor de activiteitsdatum

    * Tot 24 uur voor aanvang van uw bijeenkomst kunt u tot maximaal 10% van het gereserveerde aantal personen kosteloos wijzigen. Mochten wij geen wijzigingen in aantallen ontvangen, dan zal minimaal het aantal gereserveerde personen aan u doorberekend worden.

    Uniforme Voorwaarden Horeca

    Op al onze reserveringen zijn de Uniforme Voorwaarden Horeca (U.V.H.) en onze voorwaarden van toepassing. Deze voorwaarden zijn bindend voor iedereen die van onze diensten gebruik maakt. Op punten waar de aangegane overeenkomst in conflict is met de Uniforme Voorwaarden Horeca, zal deze overeenkomst prevaleren. Op verzoek kunnen wij u een exemplaar toezenden.

  • Zijn er cateringopties beschikbaar bij het huren van een vergaderruimte?

    Business lunch:

    De lunch welke is inbegrepen in het vergaderarrangement wordt door middel van een uitgebreid lunchbuffet gepresenteerd.

    Vervangende optie:

    – 2-gangen warme lunch

    – 3-gangen warme lunch

     

    Diner:
    Het diner welke is inbegrepen in het vergaderarrangement bestaat uit een 3-gangen diner welke door onze chef-kok wordt samengesteld. Het hoofdgerecht bevat een keuze uit vis/vlees/vegetarisch.

    Uitbreidingsmogelijkheden diner:

    4-gangen diner                            meerprijs € 8,00 p.p.

    5-gangen diner                            meerprijs € 13,50 p.p.

    6-gangen diner                            meerprijs € 23,50 p.p.

    Walking dinner*           meerprijs € 16,50 p.p.

    *Informeel genieten van heerlijke gerechten die met liefde door onze chef zijn samengesteld. Wij serveren 7-gangen met kleine gerechten welke worden ingeluid met een smakelijke amuse. Mogelijk vanaf 12 personen.

  • Is er parkeergelegenheid beschikbaar bij de locatie?

    Kosteloos, gratis parkeergelegenheid.

  • Hoe is de bereikbaarheid van de vergaderruimtes met openbaar vervoer?

    Treinstation Lunteren bevindt zich op twee minuten rijafstand van de Lunterse Boer.

  • Zijn er overnachtingsmogelijkheden in de buurt van de vergaderruimtes?

    In ons hotel is niet één kamer hetzelfde. Wij hebben hotelkamers met terras of balkon. Het hotel telt in totaal 18 hotelkamers.

    Al onze 18 kamers bevinden zich in twee losse gebouwen naast ons restaurant. Hierdoor is er meer rust en heeft iedere kamer een balkon of terras met uitzicht op groen. Al onze kamers zijn tweepersoonskamers. In gebouw Taxus is het mogelijk om de bedden eventueel uit elkaar te zetten. Hier hebben wij 6 classic kamers met douche en 2 comfort kamers met bad. Alle kamers bevinden zich op de begane grond en hebben een eigen terras met een zitje voor twee. Ons tweede gebouw Larix bevindt zich achter Taxus en heeft onze junior suite, 5 deluxe kamers met bad en 4 comfort kamers met douche. Onze bedden in Larix hebben handgemaakte savoir matrassen gemaakt van lamswol, kasjmier, paardenhaar en meer natuurlijke materialen.

    Voorovernachtingen

    Speciaal voor deelnemers of trainers die gebruik maken van een van onze zalen bieden wij een speciaal tarief voor voorovernachtingen.

    Meer hotelkamers

    Wijzelf beschikken over 18 tweepersoons hotelkamers, maar werken regelmatig samen met lokale hotels als wij meer kamers nodig hebben. Wij kunnen hierbij ook onze shuttle service aanbieden om uw vergadergasten te vervoeren. De hotels waarmee wij samenwerken liggen binnen 5 minuten afstand per auto.

  • Kunnen de vergaderruimtes aangepast worden voor speciale evenementen of bijeenkomsten?

    Absoluut, elke bijeenkomst is maatwerk. Passend en persoonlijk advies.

  • Welke maatregelen zijn er genomen met betrekking tot veiligheid en hygiëne?
    • RI&E
    • HCCP / Legionella
Restaurant
Reserveer gemakkelijk en direct uw tafel voor lunch of diner.
Hotel
Reserveer zonder moeite een of meerdere kamers.
Luxe vakantievilla
Heerlijk genieten van een luxe vakantie in de Lunterse Bossen
Maandag 13 oktober zijn wij gesloten vanwege voorbereidingen op de Wildfair op 18 oktober
Wij zijn vandaag geopend vanaf 17:00